úterý 30. ledna 2018

RECEPT Zapečené těstoviny s BALKÁNEM

Ahojte 😊


Hlásím, že všechny zkoušky jsou konečně za mnou. Uf. Už jsem vážně měla strach, že to neklapne. Ale je to tam a krasojízda za titulem pokračuje. :D Najednou mám pocit, že mám hrozně moc času, když se nemusím učit a nevím co s ním. Včera jsem byla nakupovat a zítra jdu zase. Chcete haul?

A teď k podstatě článku. Přemýšlela jsem, co udělat dneska na jídlo, aby to bylo rychlé, efektivní a nemusela jsem pro nic do obchodu. Tak jsem dala dohromady tento super-easy recept na zapečené těstoviny.


Doba přípravy 25 minut, na 3 porce budeme potřebovat:
  • 300 g těstovin
  • 2 střední vejce
  • 1 bílý jogurt
  • 4 kolečka šunky dle preferencí (já mám kuřecí 😊)
  • 100 g Eidamu
  • 200 g Balkánu
  • Koření – sůl, pepř, majoránka, pálivá paprika, sójová omáčka
  • Olej



Postup:
  1. Těstoviny vaříme ve slané vodě s kapkou oleje. Až jsou měkké (uvnitř mohou zůstat trošku tužší), přecedíme je.
  2. V zapékací míse smícháme uvařené těstoviny, nakrájenou šunku, sýry na kostečky, přidáme jogurt a vajíčka. Vše pečlivě promícháme.
  3. Přidáme sůl, majoránku, pálivou papriku a polévkovou lžíci sójové omáčky, opět promícháme.
  4. Přiklopíme a pečeme na 180 stupňů asi 15 minut – záleží na výkonu trouby.
  5. Podáváme se zeleninou.


Můžete klidně přidat i kuřecí maso nebo třeba žampiony, fantazii se meze nekladou.

Dobrou chuť. 😊

3 komentáře:

  1. Těstoviny mám ráda na všechny způsoby, tyhle by mi určitě taky moc chutnaly :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá super, to zkusím ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Recept si určitě uložím :) přítel má rád balkánský sýr a já aspoň budu mít novou inspiraci, jak ho použít :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za veškerou zpětnou vazbu ♥