středa 7. března 2018

TOP or STOP - cvičební program FitFab Strong

Ahojte 😊


Jak už jsem psala v jednom dřívějším článku, myslím, že to byl Wish list na rok 2018, tak se snažím o lepší životní styl, ať už se to týká životosprávy nebo pohybu. Donutit se cvičit doma je ale často ten pomyslný ledovec, na kterém naše snahy ztroskotají. Několikrát jsem cvičila s Jillian, ale vydržíte se 10 dní koukat na jedno a to stejný video? A přitom si to neznechutit? Já teda ne. Když jsem slyšela její slavnou hlášku „Pokud to bolí, děláte to dobře“ po 6 během jednoho týdne, měla jsem pocit, že ten notebook prohodím oknem. Jasně, neprohodím, protože byl drahej a na novej nemám. Ale nejradši bych to udělala!

A pak jsem se dostala k novému, ČESKÉMU, cvičebnímu programu, který byl vytvořený mladými lidmi, doplněný moderní energickou hudbou a super záběry.

FitFab Strong

Body Building / Fitness Motivation — fitness-bodybuilding.tumblr.com https://www.musclesaurus.com
Zdroj: https://cz.pinterest.com/pin/619104279998660954/

Řeknu vám, já, která od jak živa nesnášela cvičení doma, nutila jsem sek tomu, abych něco dělala a většinou to skončilo u orbitreku s filmem před sebou, jsem si tohle cvičení zamilovala hned během prvních pár lekcí, i když moje tělo by asi uplně nesouhlasilo například po intervalové lekci.

Pojďme si rozebrat cvičební program trošku podrobnějí. Skládá se ze 6 videí, každé jinak zaměřené. Celý to šéfuje Andy Pavelcová (doporučuju její instagram, momentálně – březen 2018 – je na Islandu ), je to úžasná, energetická holka, která vás namotivuje, abyste makali fakt tvrdě a dali do toho všechno. Celkem v každém videu účinkuje 7 lidí, různě se střídají, ale to můžete už omrknout sami. 😊

Ještě důležité, vybrat si můžete mezi cvičením Maxi – 6 dní cvičení 1 den pauza, nebo mini 3x týdně cvičení 4x týdně pauza. Já cvičím 4. týden maxi a jak se oteplí přejdu na mini a budu ve volných dnech chodit na brusle, běhat nebo někam vyjedu na kole. 😊

Co vás čeká:

  • Cardio – jako nebudeme si lhát, pro člověka, kterej celou zimu sedí na zadku, ať už doma, ve škole nebo v práci to byla pořádná makačka. Cvičení trvá 40 minut a už po prvních 5 minutách jsem to chtěla vzdát. O to víc jsem s tím chtěla seknout, když jsem zjistila, že šlo jen o zahřátí a já se totálně odrovnala už teď. Fakt jsem se děsila, co mě ještě čeká za šílenosti. Teď, ve 4. týdnu už si to užívám, sice ze mě leje jako z vola, ale každý týden vidím větší pokrok ve fyzičce. 😊 
  • Abs&legs – v tom prvním týdnu sem si říkala „Tohle je lehárko, nechápu, proč jsou na tom videu všichni tak KO“… Ten důvod jsem zjistila druhej den, když mě brutálně bolely záda a já skoro nespala. Nemám břišní svaly natolik silný, aby utáhly celou lekci 35 minut a já neznalá to většinu času tahala zádama. Takže fakt pozor na to, rovný záda, soustředit se na břicho. Další týden už jsem umírala taky :D 
  • Yoga – říkala jsem si, konečně pohodička, odpočinu si, celej den ve škole, protáhnu záda a bude to super příjemný. Ale Andy posunula Yogu na trošku jinej level. Moje slaboučký ručičky se třepaly a já doufala, že nevypoví službu a nespadnu na nos. Většinu času jste totiž buď v planku nebo ve střeše. :D 
  • Interval – největší chalange pro mě. Tady nevypovídají ruce, ale komplet celý tělo. A oblečení je na konci jako bych se byla koupat v moři. Ale i přes to, jak mizerně a vyčerpaně se cítíte, vám Andy řekne jak jste skvělí, jak to bude všechno zasloužený, vydřený a neskutečně vás nabije energií, takže až přejde po treninku to vyčerpání, zjistíte, jak skvěle se vlastně máte a že jste šťastní a hrdí, že jste to nevzdali. 😊 
  • Dance – tohle je pro mě trošku oříšek, nejsem pohybově nadaná a už vůbec nemám smysl pro rytmus. Minulý týden jsem vyměnila Dance za další Abs a dala si půl hoďky orbitrek, protože mi to fakt nejde, nedávám ty pohyby tak precizně a pečlivě, aby to mělo ten správný efekt na tělo. Ale ty šikovnější to určitě může bavit, celkově ta sestava se mi líbí, je různorodá a nápaditá. 😊 
  • Core – břicho, stehna, zadek. Nohy umírají a pak zase ty planky. Andy se v tom snad vyžívá. Ale jak dny postupují, ruce to zvládají lépe a lépe. A za to tělo to prostě stojí!


Celá FitFab Strong parta je prostě naprosto boží a patří jim velké díky, že se do toho pustili a všechno to zrealizovali.

Rozhodně za mě velký TOP, na váze sice moc rozdíly vidět nejsou, ale centimetry mluví samy za sebe, navíc nemám tak často bolesti hlavy a celkově mám lepší náladu. A i když jdu cvičit ve špatném rozpoložení, tak pozitivní energie, která z videa jde, vás naladí na tu správnou vlnu! 😊

Jo a ještě něco, když vás to chytne, nebudete chtít přestat :D Tak myslete na to, že těělo taky musí regenerovat a nic se nemá přehánět :) 

Cvičíte někdo podle FitFab Strong party? Pokud máte jiné domácí trenéry, tak koho? :) 


 Pro nejnovější informace mě nezapomeňte sledovat na Facebooku :) 
A pro více fotek mrkněte na můj instagram ♥

8 komentářů:

  1. Když nevím, co cvičit, zacvičím si něco s Andy :) Ten Dance se mi také moc nedařil :D moje nejoblíbenější je asi Interval - to je fakt skvělá makačka nebo potom Core, to mě také moc baví :) Jinak podle yt ráda cvičím podle Blogilates, Fitness blender nebo Rebecca Louis :)

    WantBeFitM

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. přesně, je to makačka, ale stojí to za to :)

      děkuju za tipy! :)

      Smazat
  2. Tenhle program je perfektní, nic jiného už skoro necvičím, ale když už tak určitě podle Chloe Ting:).
    Windy pink style

    OdpovědětSmazat
  3. Jillian jsem cvičila a to cvičení mě bavilo, ale jak říkáš pouštět si jedno video dokola není zábava :D.FitFab vůbec neznám, ale zaujalo mě to. Já chodím cvičit kruhový trénink a chtěla bych opět přidat jógu a bazén :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětSmazat
  4. Od začátku roku jsem si upravila jídelníček a dbám na to co sním a abych si udržela váhu. Pořád se však nemůžu dokopat k tomu cvičení. Nebo spíš jsem na to ještě nenašla čas, ale už musím začít. Zvlášť když to vypadá tak jednoduše :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětSmazat
  5. Já cvičení miluji. Ráda chodím běhat, do posilovny, hrát různé hry, procházky - je to můj odpočinek a relax ! :)

    OdpovědětSmazat
  6. Hi! Great post!
    I do not like sports, but for health I go running, I go to pilates and I try to eat healthy. My body notices it with time.
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    OdpovědětSmazat
  7. Deni, teda, moc díky za krásný článek, hrozně si toho vážím! ♥ Mnoho pozdravů z Islandu :) A.

    OdpovědětSmazat

Moc děkuji za veškerou zpětnou vazbu ♥