úterý 6. února 2018

Pár TIPŮ na valentýnské dobroty

Ahojte :) 

Doufám, že jste do nového týdne vykročili tou správnou nohou stejně jako já :)

Blíží se nám svátek zamilovaných - 14. únor a já zabrousila na Pinterest, abych se inspirovala, jak hezky oslavit tento den. :) Určitě bych ráda podotkla, že lásku je potřeba vyznávat celoročně, ne jen na Vánoce, narozeniny, na Valentýn nebo třeba 1. máj, tak to přece nemůže fungovat a je hloupost myslet si, že když svoji drahou polovičku celý rok zanedbáváme, tak květina nebo něco sladkého s motivem srdíčka naše hříhy smaže. Určitě ne :) Takže milujte se každý den v roce. ♥

Určitě mi dáte za pravdu, že na přísloví "Láska prochází žaludkem" prostě něco je. A tak jsem vybrala několik variant valentýnských dobrot. Na vykrojení vám skvěle poslouží vykrajovátka na cukroví nebo perníčky, na lívance nebo třeba vajíčka se dá koupit silikonová formička :)








Ať ale nezůstaneme jen u jídla, zaujalo mne i pár dárečků, miluju, když má dárek něco společného s obdarovanou osobou, když má příběh, popisuje něco, co jste spolu zažili. Právě proto jsem vybrala právě "52 důvodů, proč tě miluju", protože každý může mít někdy špatný den a drahá polovička nemusí být zrovna na blízku. Potom stačí přečíst pár kartiček a nálada je hned o něco lepší :) 

No a co lépe uchová vzpomínky než fotky. Ty se dají doplnit například vstupenkami z koncertu, na kterém byla fotka pořízena, nebo mapa s vyznačenou trasou pokud jste byli někde na road tripu :)

Máte nějaké zvyky na Valentýna, které dodržujete každý rok? Nebo je to pro vás den jako každý jiný a nebo třeba patříte spíše k příznivcům 1. máje? :)

2 komentáře:

  1. Jéé, sepsala jsem dost podobný článek :D Moc se mi líbí tvé tipy na konci, 52 důvodů proč tě miluju je krásný nápad! :) My s přítelem se snažíme dodržovat na 1.máje pusu pod rozkvetlou třešní a době Valentýna si jdeme většinou sednout někam do restaurace :) ale radosti si děláme celoročně ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné tipy!
    Já jsem dělala něco podobného k Valentýnu. Skleničku a do ní přeložila 100 papírku (každé jiné barvy) a na skleničku nalepila, "100 důvodů proč tě miluji!"

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za veškerou zpětnou vazbu ♥